Przeprowadziliśmy ostatnio bardzo ciekawy wywiad z właścicielka sklepu internetowego http://lencia.pl Panią Julitą Kozłowską. Uzyskaliśmy informacje które z pewnością przydadzą się osobom, które chcą spróbować swoich sił w e-biznesie.

Drogabiznesu.pl: Skąd pomysł na sklep internetowy z ubraniami dla niemowląt?
Julita Kozłowska: Pomysł narodził się tuż po narodzinach córki. Kupując ubranka niemowlęce dużą uwagę zwracałam na ich jakość, ze względu na to, że jak każda matka chciałam zapewnić Lence to, co najlepsze. Po pewnym czasie doszłam do wniosku, że ubranka polskich producentów są dużo lepszej jakości niż ubranka z tzw. „sieciówek”. Zdziwiło mnie bardzo, że w tamtym czasie, czyli 4 lata temu, ciężko było nawet przez Internet kupić w jednym sklepie wszystko, czego potrzebowałam dla córki. Po kilku rozmowach wspólnie z mężem doszliśmy do wniosku, że spróbujemy swoich sił w handlu, pomimo że doświadczenia nie mieliśmy żadnego.
Drogabiznesu.pl: Czy w tej branży jest duża konkurencja czy od razu sklep zaczął przynosić zyski?
Julita Kozłowska: Konkurencja jest ogromna, zarówno na portalach aukcyjnych typu allegro, jak również wśród sklepów internetowych. Na portalach aukcyjnych jest dostępnych bardzo wiele ubranek dla niemowląt wyprodukowanych poza krajami UE, ale na szczęście świadomość Polaków jest coraz większa i ubranka polskich producentów cieszą się coraz większą popularnością.
Istniejemy na rynku od ponad 4 lat i pierwsze kroki stawialiśmy na Allegro, gdzie wciąż sprzedajemy, ale naszym celem jest budowa wizerunku własnej marki i sklepu http://lencia.pl Pierwsze 2 lata były dla nas bardzo trudne i kosztowały mnie i moją rodzinę dużo pracy i nieprzespanych nocy, a pierwsze realne zyski przyszły po 3 latach ciężkiej pracy. Teraz widzimy, że nasze wysiłki nie poszły n a marne, jednak nie zamierzamy spocząć na laurach.
Drogabiznesu.pl: Po wejściu programu 500 zł na dziecko pewnie zacznie rosnąć Państwa konkurencja?
Julita Kozłowska: Branża dziecięca cały czas się rozwija i nie sądzę, aby w jakiś szczególny sposób do wzrostu konkurencji przyczynił się program Rodzina 500+. Każdego roku przybywa konkurencji. Wiele z tych firm jednak po kilkunastu miesiącach znika z rynku.
Drogabiznesu.pl: Co mogą Państwo doradzić osobom, które chcą spróbować swoich sił w e-biznesie?
Julita Kozłowska: W branży, jaką jest handel, przede wszystkim ważny jest upór w dążeniu do celu i odporność na brak snu To naprawdę ciężki kawałek chleba, gdzie oprócz chęci potrzebny także jest kapitał początkowy, a także szerokie spojrzenie na e-handel. Sprzedaż w Internecie to nie tylko Allegro, ale przede wszystkim własny sklep, portale społecznościowe i wiele innych aspektów, które należy wziąć pod uwagę.
Drogabiznesu.pl: Czy planują Państwo w przyszłości posiadać punkty stacjonarne? Jaki jest pomysł na rozwój firmy?
Julita Kozłowska: Plany oczywiście są, a jednym z nich jest punkt stacjonarny. W 2017 roku planujemy otworzyć sklep stacjonarny w naszym mieście.
Cały czas staramy się rozwijać i wychodzić naprzeciw potrzebom naszych klientów. W roku 2016 na rynku pojawi się nasza marka Lencia. W planach oprócz ubrań są również akcesoria dla dzieci. Dodatkowo wciąż prowadzimy rozmowy z polskimi producentami w celu poszerzenia asortymentu o nowe dobre jakościowo produkty do naszego sklepu http://lencia.pl
Drogabiznesu.pl: Dziękuję za wywiad i życzymy dalszych sukcesów w branży
Julita Kozłowska: Dziękuję bardzo.

http://drogabiznesu.pl/wp-content/uploads/2016/02/wywiad-1024x683.jpghttp://drogabiznesu.pl/wp-content/uploads/2016/02/wywiad-150x150.jpgdrogabiznesuWywiadylencia.plPrzeprowadziliśmy ostatnio bardzo ciekawy wywiad z właścicielka sklepu internetowego http://lencia.pl Panią Julitą Kozłowską. Uzyskaliśmy informacje które z pewnością przydadzą się osobom, które chcą spróbować swoich sił w e-biznesie. Drogabiznesu.pl: Skąd pomysł na sklep internetowy z ubraniami dla niemowląt? Julita Kozłowska: Pomysł narodził się tuż po narodzinach córki. Kupując ubranka niemowlęce dużą...jest pełna niespodzianek